בלוג הקונסיירז'

טוסקנה עם תינוק

טוסקנה עם תינוק – חלק א'

הרבה התלבטויות היו לנו איזה יעד לבחור לחופשת הפסח המשפחתית שלנו עם ארז – התוספת הקטנה למשפחתנו, שחגג ממש לאחרונה שנה! ארז, כשמו כן הוא,

טיול על הגבול – בין אוסטריה לגרמניה

החלק האחרון של הטיול שלנו ברכב שכור באוסטריה הסתיים ביומיים של טיול על הגבול בין האלפים האוסטריים לחבל בוואריה בגרמניה. יצאנו מהעיר אינסברוק היפה, הלא

אינסברוק

אינסברוק בירת טירול

הפוסט הזה הוא חלק מסדרת פוסטים על הטיול שעשינו באוסטריה ברכב שכור. סיפרנו לכם על החוויות שלנו מזלצבורג, בירת זלצבורגלנד וגם מחבל טירול, והנה הגענו

טירול

חבל טירול באוסטריה

בפוסטים הקודמים סיפרנו לכם על החוויות שלנו בחופשה שעשינו עם רכב שכור באלפים האוסטריים. אז אחרי שפירטנו על שלושת הימים הראשונים בטיול בחבל זלצבורגלנד, בפוסט הזה נפרט

זלצבורגלנד

זלצבורגלנד אוסטריה – חלק ב׳

בפוסט הקודם נתנו לכם טיפים לטיול באזור זלצבורגלנד שבאוסטריה, במסגרת החופשה שעשינו עם רכב שכור באלפים האוסטריים. בפוסט הזה נפרט יותר על האתרים והאטרקציות שבהם

זלצבורגלנד אוסטריה – חלק א׳

בחגי תשרי האחרונים יצאנו לחופשה באוסטריה ברכב שכור. אחרי נחיתת לילה במינכן, ויום בילוי נפלא בעיר זלצבורג, התחלנו את הטיול האמיתי שלנו באזור זלצבורגלנד שבאוסטריה!

זלצבורג

זלצבורג – העיר הקלאסית באירופה

את הטיול שלנו באוסטריה ברכב שכור פתחנו בעיר זלצבורג, הידועה כעיר הולדתו של המלחין הידוע מוצארט. לא במקרה האווירה בזלצבורג היא אווירה קלאסית של ממש,

אוסטריה

אוסטריה ברכב שכור

אחרי הפוגה של כמעט שנתיים שבה הקורונה השתלטה על חיינו, הגיע הזמן לצאת סוף סוף לחופשה כמו שצריך! בהיעדר מגוון של יעדים פתוחים, בחרנו באוסטריה

פאפוס

פאפוס – נופש קצר בקפריסין

אחרי תקופה ארוכה של הקפאת טיסות עקב מגיפת הקורונה וטיולים בארץ, השמיים נפתחו קצת והגיע הזמן למעט הפוגה בחו״ל. אבל כמו כל דבר שצריך להתרגל

עמק חפר

עמק חפר – טיול במרכז באווירה אחרת

כמו כולם בימים אלו, גם אנחנו מצאנו את עצמנו מסתגרים בבית עקב מגיפת הקורונה המשתוללת בחוץ. וכשקצת פתחו את הסגר, מהר חיפשנו איך לצאת ולהתאוורר.

ניקו

יומן מסע ביפן – פרק 13 – ניקו בשלכת

ניקו היא עיירה הממוקמת כשעתיים נסיעה ברכבת מטוקיו. מה שמייחד את ניקו הם המקדשים הגדולים והיפים שבה, שנחשבים בין הקדושים ביותר ביפן, מפני ששם נמצא

אוסקה

יומן מסע טיול ביפן – פרק 6 – אוסקה

אוסקה היא אחת מהערים המתויירות ביותר ביפן, ומרבית התיירים המגיעים ליפן מבקרים בה, בין אם כטיול יום מקיוטו, או ללילה-שניים. גם אנחנו הגענו לאוסקה במסגרת

קיוטו

יומן מסע טיול ביפן – פרק 4 – קיוטו

בפוסטים הקודמים במסע שלנו ביפן סיפרנו לכם על הימים הראשונים בטוקיו העיר הגדולה, ועל המעבר לקיוטו הרגועה והאותנטית יותר, וגם על הביקור שלנו באחת מנקודות

טיול בליסבון

טיול בליסבון – וייב רגוע בעיר תוססת

ליסבון, ופורטוגל בכלל, נשטפה בגלים של תיירים רבים אשר גילו אותה והפכו אותה ליעד התיירות הטרנדי והאטרקטיבי ביותר בשנים האחרונות. טיול בליסבון יפתח בפניכם שער

ורשה

ורשה – לא לפולנים בלבד

פולניה בפולין באמצע החיים, לכבוד יום הולדתה ה-60, דודתי זהר החליטה שהיא רוצה לעשות טיול שורשים משפחתי בפולין. היא גייסה למטרה גם את אבא שלי

סביליה

טיול בדרום ספרד – סביליה הבירה של אנדלוסיה

סביליה היא עיר ייחודית מבין הערים של דרום ספרד, ולא סתם היא נחשבת לבירת אנדלוסיה. סביליה מצליחה לשלב באופן קסום ופלאי בין הישן לחדש. מתצפית המטרופול המודרני תוכלו לראות את צריחי הקתדרלה הגותית מבצבצים והשניים משתלבים היטב באורח קוסמי משהו. בסביליה בילינו יומיים במסגרת הטיול שלנו ברכב שכור בדרום ספרד.

גיברלטר

גיברלטר – כשבריטניה חולמת בספרדית

הטריטוריה הבריטית גיברלטר היא למעשה מובלעה בתוך ספרד, בה תוכלו למצוא תאי טלפון אדומים, אוטובוסים דו-קומתיים, פיש אנד צ'יפס ומותגי אופנה פטורים ממס. לגיברלטר הגענו במסגרת הטיול הארוך שלנו בדרום ספרד וחבל אנדלוסיה, ובילינו שם חצי יום במסלול הליכה מראש המצוק האדיר ועד למרכז העיר.

קוסטה דל סול

טיול בדרום ספרד – קוסטה דל סול ורונדה

אל קוסטה דל סול, אזור החופים של דרום ספרד, הגענו במסגרת טיול ברכב שכור שעשינו בספרד ופורטוגל. אזור החופים רצוף עיירות וכפרי דייגים, ועל ההרים שמעליו נשפכים כפרים לבנים פסטורליים ומקסימים. ביקרנו בחלקם ולנו בכפר הלבן רונדה, שהתפרסם בזכות הגשר העצום המפריד בין צידו העתיד לצידו החדש.

ארמון אלהמברה

טיול בדרום ספרד – ארמון אלהמברה והעיר גרנדה

ארמון אלהמברה נבנה על-ידי המורים מעל העיר גרנדה שבדרום ספרד. מדובר באחד מהמקומות המתוירים ביותר בעולם. לגרנדה הגענו במסגרת טיול ארוך ברכב שכור שעשינו בחבל אנדלוסיה. בפוסט זה תוכלו למצוא המלצות לטיול בעיר גרנדה ובארמון אלהמברה – הפנינה של דרום ספרד.

טיול בדרום ספרד – טולדו וקורדובה העתיקות

את הטיול שלנו בדרום ספרד התחלנו בשתי ערים עתיקות ומיוחדות – טולדו וקורדובה. לשתיהן היסטוריה עשירה מתקופות שונות בסיפורה של ספרד, ושרידים לחייהם של היהודים בתקופת תור הזהב. מלבד הסמטאות הצרות (שכמעט ולא הצלחנו לעבור בהן עם הרכב), תמצאו קתדרלות מרשימות, מסקיטות, כיכרות יפות, אוכל טעים ומרציפן משגע!

דרום ספרד

טיול בדרום ספרד – חבל אנדלוסיה ברכב שכור

ספרד היא אחד היעדים התיירותיים האהובים על התיירים הישראלים, אשר מגיעים בדרך כלל לבירתה מדריד או לבירה הקטלונית ברצלונה. מעטים מגיעים לאזור אנדלוסיה הנמצא בדרום ספרד, שם נתקלנו פחות בשפה העברית ברחובות. זאת למרות שבתקופת תור הזהב של ספרד (בין המאה ה-10 למאה ה-12) התגוררו כאן אלפי יהודים, וזכר לחייהם נותר בכיתובים על הקירות ובאותיות העבריות המשובצות באבנים המשתלבות בדרכים. מלבד ההיסטוריה העשירה, תוכלו למצוא בחבל ארץ זה כפרים לבנים משתפכים על הרים מוריקים, חופי ים, אוכל טוב, זירות שוורים ומופעי פלמנקו כמיטב המסורת הספרדית.

ספרד ופורטוגל

מסע בחצי האי האיברי – טיול בספרד ופורטוגל ברכב שכור

החודש חזרנו ממסע של שלושה שבועות בספרד ופורטוגל, אשר במסגרתו נסענו עם זוג חברים טובים ברכב שכור לטיול מעגלי ממדריד חזרה למדריד. המסלול שלנו עבר דרך אנדלוסיה (דרום ספרד), גיברלטר, דרום פורטוגל, ליסבון ופורטו, וקינחנו אותו במדריד, משם טסנו חזרה לארץ.

קנקון

קנקון – מקסיקו של האמריקאים

את ירח הדבש שלנו במקסיקו החלטנו לסיים ב"עיר הבירה" של מחוז ריביירה מאיה – קנקון (Cancún). מי לא שמע על קנקון, עיר הנופש האולטימטיבית. היא

הואה הין – הפנינה הסודית של תאילנד

נעמה וזיו (ההורים של פז) נסעו לחופשה בפנינה הנסתרת של תאילנד – עיירת הנופש הואה הין, וחזרו מלאי חוויות ותמונות מרהיבות. זיו צילם בכישרון רב, ונעמה טרחה והעלתה את כל הפרטים אודות המקום המופלא הזה על הכתב. Hua Hin היא סוד שמור לכל מי שמחפש חופשה בתאילנד, אבל קצת שונה מ"שביל החומוס" הישראלי. טוסו מהר, לפני שהישראלי המצוי ישתלט גם עליה…

פלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן – הכוכב של מקסיקו

את ירח הדבש שלנו בחרנו לעשות בקובה, מקסיקו ומיאמי. טיפים כלליים על מקסיקו תוכלו למצוא בפוסט הקודם. באופן טבעי היעד הראשון שלנו במקסיקו הייתה פלאיה

הוואה

יומן מסע בקובה: הוואנה או נה נה

בפוסטים הקודמים עשינו לכם הכנה לטיול בקובה ונתנו לכם טיפים מעשיים לתכנון הטיול. עכשיו הגיעה העת להיכנס לעובי הקורה ולספר לכם על החוויות שלנו בעיר

בקובה

טיפים מעשיים למטיילים בקובה

בפוסט הקודם עשינו לכם הקדמה, אפשר לומר הכנה נפשית, לקראת טיול בקובה. אז אם בכל זאת החלטתם לקחת על עצמכם את האתגר, להתנסות בחוויה של

קובה

טיול בקובה – שום דבר אינו מובן מאליו

נתחיל מגילוי נאות – כשנתחנו בקובה חברת Turkish Airlines איבדה לנו את המזוודות. לאחר מהמורות, תהפוכות רבות וחלמאות של טורקיש אריילנס, שהתנהגו בצורה באמת מזעזעת

סרטים וסדרות לקראת חופשה

מבחינתנו, חופשה לא מתחילה ברגע שעולים על המטוס, אלא הרבה לפני כן. לפעמים חודשים רבים לפני כן. תכנון החופשה הוא חלק בלתי נפרד מהחופשה עצמה,

איך מחליטים לאן לטוס ומתי?

אחד הדיונים הקבועים אצלנו בבית הוא – לאן לטוס ומה היעד הבא? בתור זוג הידוע בבעיה שלו לקבל החלטות, מדובר בהחלטה כבדת משקל למדי. הרי