הואה הין – הפנינה הסודית של תאילנד

שיתוף:

הואה הין נמצאת כ- 3 שעות נסיעה דרומית לבנגקוק, כך שהגעה אליה חוסכת את טיסת ההמשך לאיים. ניתן להגיע אליה ברכב או ברכבת ועל כך נפרט בהמשך.
הואה הין נקראת גם "עיר המלך" מאחר והמלך הראמה ה-6 בנה בה את ארמון הקיץ שלו (פתוח לביקורים כפי ששמענו).
העיר יושבת לחופה המזרחי של רצועת החוף הבלתי נגמרת היורדת דרומה בתאילנד, לחופו של מפרץ תאילנד.
היא משופעת חופים, מלונות, שווקים, מסאז'ים ואוכל טוב בדומה לכל מקומות הנופש בתאילנד, וכן משופעת באטרקציות מה שהופך אותה מתאימה גם לבילוי של כל המשפחה כולל ילדים.

הואה הין – שני יתרונות בולטים ההופכים אותה למקום מקסים

האחד – יש בה את כל מרכיבי הבילוי הקיימים באיים, אך מאחר והיא עיר המלך, הניקיון, הסדר ורמת השירות מוקפדים בה הרבה יותר, כך שאין בה את סצנות הסקס, הגנבים והרעש המאפיינים את האיים בדרום.
השני – היא איננה על מפת התיירות הישראלית, אך כן על מפת התיירות של בעלי היכולת התאילנדים, של תושבי בנגקוק הממלאים אותה בסופי השבוע, וכן של תיירים אוסטרלים, סינים ואירופאים רבים.

כך שהיא תיירותית, אך לא תמצאו כאן מוכרים המדברים אתכם עברית, ולא תשמעו כמעט עברית בחופים או באתרי הנופש והבילוי. בשל החום והלחות האופייניים לתאילנד, אנו ממליצים בשעות החמות ליהנות מהים ומהבריכה במלון, ואחרי הצהריים לצאת לטיולים ולאטרקציות באזור.

איך מגיעים ל- הואה הין

לאחר שנחתתם בבנגקוק, עברתם את פקידי ההגירה ואספתם את המזוודות, אתם צועדים ליציאה מהשדה…

נסיעה במונית או שאטל

כאשר יצאתם מהשדה אתם מול שער 7 – רשום על הקיר ממול. מולכם תראו מספר עמדות המציעות מוניות והסעות ליעדים שונים, מומלץ לא להזמין אצלם מונית כי המחיר שהם מבקשים הינו כ- 3,600 באט (כ- 425 ש"ח).
תפנו ימינה וצעדו עד שער 3, שם נמצאים נציגים רבים של חברות היסעים, הם נושאים שילוט עם שמות של אנשים ומשפחות שהזמינו הסעה מבעוד מועד. דברו איתם ומהר מאוד תמצאו מי שישמח לתת לכם שירות הסעה פרטי במחיר הנע בין 1,800 ל- 2,000 באט (כ- 235 ש"ח) לרכב. המוניות נקיות וממוזגות, תקבלו בקבוקי מים לדרך, והתשלום הוא לנהג בסיום הנסיעה.

ניתן להזמין הסעה מראש דרך האתר Hua Hin Bus, רק שיש לעשות זאת מבעוד מועד כי נדרשים מספר ימים לביצוע. אתם שולחים בקשה באתר, הם שולחים אליכם מייל לאישור ההזמנה ואתם נדרשים לאשר אותה. לאחר שאישרתם אמורים לחזור אליכם עם שם הנהג והמקום בו ימתין לכם, הקטע הזה לוקח מספר ימים. אנחנו ניסינו אך מאחר וכמו תמיד, נזכרנו ברגע האחרון, לא הצלחנו. בכל מקרה, אם אתם הצלחתם, הנהג יחכה לכם מול שער 3 בשדה התעופה.

אוטובוס או רכבת

דרך נוספת להגיע להואה הין היא באוטובוס, היוצא משער 8 בשדה, מחיר כ- 250 באט ושמענו שהוא נקי והנסיעה נוחה מאוד. ניתן לנסוע גם ברכבת, המגיעה למרכז העיר הואה הין (לא ניסינו).

מלון שווה במיוחד בהואה הין

לאורך החוף של הואה הין נמצאת רצועת מלונות, מלון הילטון מסמן את מרכז העיר ומרכז רצועת החוף. בנוסף, תוכלו למצוא מלונות רבים במרכז העיר. בכל מקרה ההמלצה שלנו היא לבחור מלון בטווח של עד 3 ק"מ ממרכז העיר, בכדי שתוכלו להגיע בקלות אל אטרקציות הלילה כגון שוק הלילה ויריד הציקדה עליהם נפרט בהמשך.

אנחנו שהינו במלון Escape שהוא מלון ריזורט, הנמצא כ – 3 ק"מ דרומית למרכז. החדרים היו מפנקים במיוחד, בריכת שחייה נעימה ומטופחת במרכזו, ארוחת בוקר עשירה, ושביל קטן של כ- 100 מ' המוביל לחוף הים, בו מחכים לכם כסאות נוח ושמשיות של המלון. לצפייה בעמוד המלון לחצו כאן. ממול למלון נמצא מרכז הקניות החדש והמפואר Blue Port שנבנה ב- 2016 מה שהופך את המיקום לטוב במיוחד.

לקפוץ ממקום למקום – תנועה בתוך העיר

הכביש הראשי של הואה הין עובר בה מצפון לדרום ונקרא "דרך המלך 4", דרך המלך זה השם לכבישים הראשיים בתאילנד, ודרך המלך 4 זהו הכביש היורד מבנגקוק דרומה לאורך כל חצי האי התאילנדי.

אוטובוס ירוק

בתוך העיר נוסעים טנדרים צבועים בירוק הנקראים "אוטובוס", והם אוטובוס לכל דבר ועניין, נוח ונקי. הארגז האחורי פתוח, יש מדרגות לעלות, 2 ספסלים ארוכים לאורך ובכל מקום לאורך המסלול ניתן לסמן לאוטובוס שאתה רוצה לעלות, אך יש להם גם תחנות עצירה בהן ניתן להמתין. תיירים ומקומיים רבים משתמשים בהם על הציר הראשי של העיר (דרך המלך 4), זה כיף להתחיל ולשוחח עם כולם, לקבל מידע ולהתעדכן במה שקורה בעיר. הנסיעה עולה 15 באט לאדם לכל יעד, והתשלום הוא לנהג בתחנה בה ירדת. נוח מאוד לנסוע עם האוטובוסים בכל שעות היום אך בערב מספרם מועט או שאין בכלל, ואז עומדים לרשותכם מוניות וטוקטוקים.

טוקטוקים ומוניות

בכל רחבי העיר תוכלו למצוא טוקטוקים ומוניות ונחמד מאוד לנסוע בהם, אלא שהנסיעה יקרה פי 10 מהנסיעה באוטובוס. למשל, למרחק של כ- 3 ק"מ, ממרכז העיר למלון שלנו, ביקשו 150 באט. כאן אין טעם להתמקח, הם לא יורדים במחיר, ובערב במיוחד הם יודעים שאין לכם הרבה אפשרויות. אנחנו הצלחנו למצוא זוג אנגלים שיסע אתנו יחד, המלון שלהם היה מרוחק כ- 6 ק"מ ממרכז העיר והנהגת החביבה ביקשה מהם 300 באט לנסיעה.

השכרת טוסטוס

במרכז העיר וברחבי העיר יש כמעט בכל פינת רחוב "סוכנות" שתשכיר לכם טוסטוסים במגוון גדלים. השכרת טוסטוס קטן עולה כ- 200 באט ליום, אנחנו השכרנו טוסטוס בינוני 150 סמ"ק ב- 400 באט ליום. ואין כיף מזה כשאתה עצמאי והרוח מבדרת את השיער.
שימו לב! רישיון נהיגה בין-לאומי של ממסי נדרש בתאילנד, גם אם לרוב לא יבקשו שתציגו אותו, לעתים ייתכן ויבקשו, ובכל מקרה אם חלילה קורה משהו זה נדרש לצורכי ביטוח. אז תדאגו להוציא בארץ רישיון בין-לאומי אם יש לכם כוונות להשכיר כלי רכב (עולה 25 ש"ח).
תחנות דלק תמצאו לצדי הכבישים, נקיות ומסודרות וכוללות חנויות נוחות.
ניתן להשכיר גם רכב, הכבישים לרוב מתוחזקים ונוחים.

שווקים, ירידים, מרכזי קניות ומרפסות מעל הים

הואה הין מלאה במגוון של שוקי לילה, מרכזי קניות מיוחדים וגולת הכותרת יריד הציקדה (Cicada) המתקיים בסופי שבוע, אז הנה מגוון אפשרויות:

שוק הלילה – Night Market

פעיל בכל ערב בין השעות 18:00-23:00, לאורכו של רחוב אחד שתחילתו במזרח מול מלון הילטון בחיבור עם הרחוב הראשי "דרך המלך 4" וקצהו במערב ברחוב של תחנת הרכבת. השוק הומה אדם וצפוף להפליא, תמצאו בו דוכנים צבעוניים וססגוניים, מסעדות ומסאז'ים. אנחנו בילינו בו מספר ערבים ופשוט כיף גדול. מומלץ מאוד!
אם תמשיכו ברחוב מזרחה, מעבר לשוק, תגיעו לסמטאות צבעוניות ובהן חנויות אמנות, חנויות אופנה, מסעדות, פאבים ומסאז'ים.

השוק הגדול – Grand Market

גם כן פעיל בכל ערב בין השעות 18:00-23:00, נמצא בצד המערבי של הכביש הראשי "דרך המלך 4" בין מלון מריוט לבין שוק הלילה. השוק פעיל ברחבה מלבנית גדולה, וגם הוא הומה אדם. לטעמינו פחות מוצלח, הוא בסגנון שוק מקומי, פחות נקי ופחות שובה את העין.

יריד הציקדה – Cicada

היחיד והמיוחד שכמוהו לא תמצאו בתאילנד- חובה!
מתקיים רק בסופי שבוע בימי שישי-ראשון, בשעות הערב בין 18:00-23:00.
היריד נמצא בקצה הדרומי של הואה הין. נוסעים דרומה על דרך המלך 4 עד שהכביש מתפצל, שני נתיבים פונים ימינה וממשיכים את דרך המלך, ושני נתיבים ממשיכים ישר, אתם ממשיכים ישר עוד קצת ובצד המזרחי של הכביש תראו אותו, אי אפשר לפספס.
היריד בנוי משני מתחמים, מתחם אחד כולו כיכר דוכני מזון קטנים, המסודרים סביב סביב, צבעוניים, נקיים ומגוונים, ובמרכז עשרות שולחנות בטון מרובעים עם מושבים, סביבם אתם מוזמנים לשבת ולאכול את מה שאספתם וליקטתם בדוכנים. המקום הומה אדם, האווירה מחשמלת, ולא פעם אתם מוצאים את עצמכם יושבים עם עוד אנשים בשל חוסר במקומות ישיבה, כולם אדיבים וישמחו לחלוק מקום, וזו הזדמנות לפגוש אנשים ולהחליף חיוכים. המתחם השני הוא שוק ויריד אומנות, הדוכנים מיוחדים ותמצאו בהם עבודות יד וחפצי אומנות, דברים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים. במתחם מתקיימים מופעי מוזיקה ומופעי רחוב, וכן ישנה שדרת ציירים שישמחו לאייר את הפורטרט שלכם או למכור תמונות.

קניון בלו פורט – Blue Port

קניון חדש, גדול ויפהפה, נפתח ב- 2016, חמש קומות שלא נגמרות, עיצוב חדשני וממוזג, כיף להגיע לארוחת צהרים קרירה לעומת החום והלחות שבחוץ. בקניון תמצאו שפע של דוכני מזון, סופר ענק, ועמדות להחלפת כסף בבנקים שבקומה 1- מומלץ מאוד מאוד!
בסופי השבוע מציבים ברחבת הכניסה הראשית מתקנים ומתנפחים לילדים. הקניון נמצא לאורך הכביש הראשי דרך המלך 4, כ- 3 ק"מ דרומית למרכז העיר. בשבילנו הוא היה מהצד השני של הכביש, מול מלון Escape בו השתכנו.
בכדי שתוכלו להבין מהו היחס הנעלה לתיירים בהואה הין, נספר שמשני צידי הכביש הראשי, ליד מעבר החצייה, עומדים שני מאבטחים מטעם הקניון, וכאשר אנשים רוצים לחצות את הכביש, הם לוחצים על כפתור ברמזור להולכי הרגל, המעביר אותו לירוק, שורקים במשרוקיות ועוצרים עבורכם את התנועה, כך כל היום, וזאת בנוסף לגשר להולכי רגל הנמצא 10 מ' משם. עוד הופתענו לגלות כי בכניסה הראשית לקניון מוצב מגנומטר ומאבטח, שיקפיד להצדיע לכם, ואנחנו חשבנו שרק בארץ יש אבטחה בכניסה לקניון.

קניון ווילג' – Village Market

הקניון הוותיק יותר, נמצא מול מלון מריוט מצידו השני של הכביש הראשי של הואה הין. לא ביקרנו בו אך שמענו עליו שהוא נעים ויש בו אטרקציות לילדים.

מרכז הקניות Plearn Wan Market

פתוח מעוצב בסגנון רטרו, אטרקטיבי לבילוי עם ילדים בשעות הערב, מקום קטן אך שיקי להפליא, נמצא לאורך דרך המלך מצד מערב לכביש, כ- 3.5 ק"מ מצפון למרכז העיר. כשתגיעו למקום תראו ליצנים לבושים מצחיק המכוונים אתכם להיכנס לחניה, החניה לא נראית מהכביש ונמצאת בחלקו האחורי של המרכז, לכן אל תחששו, היכנסו בסמטה הצרה ותחנו בנוחיות אם הגעתם עם רכב. המרכז פתוח בכל שעות היום אך הפעילות העיקרית מתחילה בערב בסביבות 18:00, ואז פועל במקום גם מיני גלגל ענק לילדים, מסך גדול בחוץ המקרין סרטים, קרוסלה לילדים ועוד.
הכניסה בולטת בצבע כחול עז ומפתה להיכנס פנימה. עם כניסתכם תרגישו שחזרתם בזמן לשנות ה- 50. במקום מוצגות מכוניות ישנות וציוד ביתי כגון טלפון חוגה, מסך טלוויזיה וכדומה. עוד תמצאו מסעדות, גלידרייה, חנויות חביבות של בגדים ועוד. מומלץ בחום.

מסעדות הדגים – מרפסות מעל הים

אם תלכו ברחוב של שוק הלילה מזרחה, לעבר הים, תעברו בסמטאות צרות בהן גלריות, חנויות בגדים וחייטים, מסאג'ים, פאבים ועוד. בקצה הרחוב על קו המים תמצאו מרפסות על קלונסאות מעל המים והגלים, אלו מסעדות המגישות דגים ומאכלי ים, תוכלו לשבת על המרפסות הצופות אל הים, ומשב קליל ינעים את זמנכם. מקום מקסים לארוחת דגים, המסעדות פתוחות עד השעה 22:00.

מה עושים כאן חוץ מבטן-גב?

חוף הים של הואה הין

רצועה של כ- 7 ק"מ חוף נפרסת בין מלון הילטון בצפון הנמצא במרכז העיר ועד לצוק Khao Takiap הבולט מדרום. החוף חולי, רחב ורדוד, המים מאוד נעימים. ולאורכו של החוף ניתן לשכור סירות קנו, רכיבה על סוסים ולקבל מסאז'ים. גם כאן כמו באיים עוברים מוכרים מקומיים ומציעים לכם את מרכולתם, כריות, שמלות, לונגים, תכשיטים ועוד.

תחנת הרכבת הישנה

מתחם תחנת הרכבת הישנה והתחנה המשוחזרת של היום, נמצאות במרכז העיר בצד המערבי לרחוב בו עובר שוק הלילה. מבנה התחנה מזכיר סרטים של מזרח אסיה מלפני שנות דור. המבנה מעוצב כמקדש וואט המשלב צבעים של אדום וצהוב. חביב ומומלץ לביקור קצר.

וונציה של הואה הין – The Venezia

מדובר במתחם שדומה יותר לאתרים של וולט דיסני. המקום מעוצב כרחוב בוונציה, במרכזו תעלת מים עם גונדולות, ובתים בסגנון אירופאי. המתחם ממוקם כ-10 ק"מ מצפון למרכז העיר, ומציע בעיקר אטרקציות לילדים, ויש בו גם מסעדות, בתי קפה וחנויות. יש חניה בשפע וכניסה לאתר עולה כסף. ניתן לרכוש כרטיס לכניסה בלבד בעלות של 100 באט, הכולל בנוסף שלוש אטרקציות, או כרטיס משולב יקר יותר לכניסה עם ארטקציות בתשלום כגון שייט בגונדולות, רכבת לילדים, פינת חי וכדומה. מאחר והמתחם פתוח, מומלץ להגיע בשעות אחר הצהריים והערב, אלו גם השעות הפעילות יותר.
ה-אטרקציה ב"ונציה" מבחינתנו הייתה תערוכת התלת-מימד שכלולה בכרטיס הכניסה הרגיל. בכניסה לתערוכה תתבקשו לחלוץ נעליים ולהניח אותן בסלסלות, כמו כן אין להכניס בקבוקי מים וגם אותם מניחים בסלסלות. וכל זאת, מאחר וציורי התערוכה הענקיים משתרעים על הקירות והרצפה ומזמינים אתכם להצטלם בפוזיציות משעשעות. הנה כמה דוגמאות:

צוק Khao Takiap ומקדש הקופים

בקצהו הדרומי של מפרץ הואה הין, ניצב צוק סלע בולט שאי אפשר לפספס. על הצוק מתנשא פסל אישה גדול ומוזהב המשקיף על המפרץ. המקום מקסים לטיול אחר הצהריים בשעות שכבר לא כל כך חם. בכדי להגיע אל הצוק, סעו בכביש הראשי דרומה עד שהוא מתפצל לשני נתיבים הפונים ימינה וממשיכים את דרך המלך. שני הנתיבים השמאליים ממשיכים ישר – תמשיכו איתם. בקצה הכביש תמצאו סמטה הפונה שמאלה, היכנסו בה עד סופה, שם תמצאו ירידה אל חוף הים. מדרגות ושביל בטון יובילו אתכם אל הפסל הגדול וממנו אל נקודות תצפית. ניתן לעלות כ-100 מדרגות עד לנקודת תצפית בראש הצוק, או להגיע לראש הצוק ברכב מצדו הדרומי.

בחלק העליון של הצוק חיים נזירים, כך שהמבקרים נדרשים להגיע עם בגדים צנועים (לא בבגד ים). לאורך המדרגות, תפגשו קופים המטיילים על הצוקים. מנקודת התצפית תוכלו לראות את הצוק הבא – עליו נמצא מקדש הקופים, ומתחתיכם תראו תעלת מים הנשפכת לים ולאורכה סירות דייגים ושוק דגים. ניתן ללכת אל המקדש ברגל, אך זה קצת רחוק. לכן מומלץ לחזור לחניה ולנסוע עוד קצת דרומה אל שוק הדייגים, לראות את הסירות הצבעוניות ולטייל בין הדוכנים המוכרים דגים ומאכלי ים. למי שחשקה נפשו, אפשר גם לאכול ממטעמי הים. הכביש ממשיך ועולה עד לצוק השני, שבו נמצא מקדש הקופים. בהגיעכם, אתם מוזמנים לעלות את 120 המדרגות עד למקדש. המקום הומה להקות של קופים וניתן להסתובב ביניהם. שמרו היטב על חפציכם, הקופים נוטים לחמוד אותם.

חוף ומקדש הצב – Khao Tao

חוף הצב הוא המפרץ שמדרום למפרץ הואה הין (ומדרום למקדש הקופים). בכדי להגיע אליו ממשיכים בדרך המלך 4 דרומה עד שתמצאו שילוט המכוון למקום. עוד לפני הגיעכם אל החוף, תגיעו לאגם קטן שמסביבו טיילת מקסימה לאופניים, ולאורך הכביש בתים עם גגות אדומים שנראים כמו רחוב בשוויץ. האגם נמצא בינות להרים ירוקים ואם תצלמו אף אחד לא יאמין לכם שאתם לא בשוויץ… במרכז האגם נמצאת במה עם פגודה שמקשטת את האגם. תמשיכו בכביש עד קצהו, משם יורדת סמטה לכיוון חוף הים עד הגיעכם לחניון, שממנו ממשיכים ברגל אל הצוק. שביל בטון מתפתל במעלה הצוק כשלאורכו מקדשים, במות תצפית, פסלים וחורש טבעי, עד לפסגתו של הצוק ולמקדש הצב, שבראשו פסל ענק יושב. נקודות התצפית מרהיבות, והטיול במעלה הצוק מפתיע ויפה. לאורך החוף ניתן לראות תעלת מים נוספת עם סירות דייגים צבעוניות, נחמד לטייל גם בחוף הזה.

שמורת המנגרובים – Pran Buri National Forest Park

כ-20 ק"מ דרומה מהואה הין ולאורך החוף, ישנו יער מנגרובים גדול מימדים. המנגרובים הם עצים שהסתגלו למים מלוחים וצומחים באזורים מוצפים במי ים. בשל הגאות והשפל, ישנן שעות שבהן האזור מוצף מים ושעות שבהן הבוץ נחשף. בשמורת הטבע תמצאו מסלול הליכה מעגלי שכולו גשר עץ המאפשר לכם לטייל בתוך יער המנגרובים. הכניסה חופשית ללא תשלום. באמצע המסלול תגיעו לתעלת מים מרכזית, בה ניתן לשכור סירה לשייט של כ-45 דקות בעלות של כ-450 באט. אנחנו החלטנו לוותר והמשכנו למגדל התצפית ממנו ניתן לראות את מרחבי היער בצבע ירוק בהיר בוהק. מסלול חביב ומפתיע לשעת אחר צהריים נעימה, מומלץ לא לעשות את המסלול בשעות החום.

טיילת Pak Nam Pran

דרומית לשמורת המנגרובים נמצאת רצועת חוף ארוכה מאוד שלאורכה טיילת מסודרת, מעוצבת ויפה. ניתן לבלות בה בהליכה או ברכיבה על אופניים. הטיילת שוקקת חיים אחר הצהריים, בשעות הנעימות, ויש בה פעילות ספורטיבית פתוחה לקהל כגון ריקודי זומבה וכדומה. פשוט טיילת מקסימה!

מקדש הנזיר – Vat Huay Mongkol

זהו קומפלקס של מקדשים הממוקם כ-18 ק"מ מערבית להואה הין. הדרך עוברת בתוך שדות אננס אינסופיים, וזה כשלעצמו חוויה. המקום קדוש לתאילנדים, ובמרכזו תוכלו לטפס במדרגות אל פסל הנזיר Luang Phor Tuad, אשר חי לפני כ-400 שנה ויוחסו לו יכולות ריפוי ועשיית ניסים. התאילנדים עורכים במקום טקסים קדושים. במקום נמצא גם פארק טרופי, אגם קטן ומפלים מלאכותיים. חביב ביותר.

פארק מים- Vana Nava Hua Hin Water Jungle

כ- 5 ק"מ דרומה ממרכז העיר נמצא פארק מים גדול, נוסעים על דרך המלך דרומה, ממשיכים עם שני הנתיבים המתפצלים ימינה ועולים על הגשר, קצת אחרי הגשר ניתן לראותו ממזרח לכביש הראשי, אנחנו לא בילינו בו.

אטרקציות נוספות בהואה הין

ישנם טיולים רבים באזור, חלקם מרוחקים יותר מהואה הין. את הטיולים הבאים לא עשינו, אך קראנו עליהם בהכנות לטיול. אפשר לשכור רכב ונהג צמוד לטיול של יום שלם למקומות שונים באזור:
Kaeng Krachan – שמורת הטבע הגדולה בתאילנד – כשעה נסיעה מערבית להואה הין. בשמורה זו תמצאו את מפלי Pala U, סכר היוצר אגם שניתן לשוט בו, ויש בה אטרקציות אקסטרים נוספות.

שמורת הטבע Sam Roy Yot – שמורת 300 הפסגות – נמצאת כשעה נסיעה דרומית להואה הין. בשמורה תמצאו מערת נטיפים יבשה ובתוכה מקדש שבנה אחד המלכים. כמו כן, יש בה אי קופים ומפרץ דולפינים. בדרך אליה נמצא חוף Ao Manao שגם בו אטרקציות מעניינות.

אזור Samut Songkhram – נמצא מצפון להואה הין, בחצי הדרך לבנגקוק. שם תוכלו למצוא שתי ערים בהן יש שוק צף מפורסם וכן את והעיר העתיקה פצ'בורי בה יש מקדשים, וגבעת העיר הקדושה עליה נמצא ארמון עתיק, שכיום הוא אתר תיירותי ומוזיאון אומנות, ישנה רכבת קרוניות העולה אל הארמון. כמו כן, ניתן לעשות באזור שייט בינות ליערות המנגרובים ולראות להקות קופים השוחות במים.

לסיכום, הואה הין התגלתה כהפתעה מדהימה, פנינה קסומה שישראלים רבים לא מכירים (ואולי עדיף שכך). אנו ממליצים עליה למי שכבר ביקר בתאילנד בעבר ורוצה חוויה שונה ומלכותית. ואם עשיתם בחכמה והגעתם להואה הין – אל תישארו רק בבריכה של המלון. שכרו טוסטוס וסעו לאטרקציות הסובבות אותה, שם תוכלו ליהנות ממקדשים יפים, תצפיות מרהיבות וטבע מרשים.

מזיו ונעמה (ההורים של פז) באהבה.

שיתוף:

פוסטים נוספים שיעניינו אותך:

תגובות

2 מחשבות על “הואה הין – הפנינה הסודית של תאילנד”

  1. נשמע כמו יעד מרתק שבכלל לא הכרנו, בהחלט רשמנו לעצמנו לפעם הבאה שלנו בתאילנד, תודה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *